Reklamace a vrácení

NÁŠ TÝM JE TU PRO VÁS:

Email: support@taptag.cz

Po - Pá od 9 - 17 h. 

 

Vrácení zboží 

Pokud nejste úplně spokojeni, kontaktujte nás. Na Vaší spokojenosti nám záleží. Dle zákona máte 14 dnů od uskutečnění prodeje na vrácení zboží bez udání důvodů. Nejste-li spokojení se zbožím, pošlete nám ho zpět. 

  1. Kontaktujte nás, domluvíme způsob vrácení zboží.
  2. Zboží pečlivě zabalte, aby se obsah nepoškodil.
  3. Ke zboží přiložte číslo vaší objednávky a důvod vracení objednávky. 
  4. Jakmile nám zboží dorazí, zašleme vám peníze zpět. 

Zboží, které nám vracíte, by nemělo jevit známky poškození nebo opotřebení.

Zboží k vracení prosím zašlete na adresu:

COCONUTspace s.r.o.

Štverákova 2777/22, 193 00 Horní Počernice, Česko

 

Reklamace zboží

V případě poškozeného zboží nás prosím kontaktujte nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky. 

Nejrychlejší způsob pro vyřízení reklamace je zaslat nám e-mail s fotografiemi závady, a to na adresu support@taptag.cz . Vždy se snažíme o co nejrychlejší vyřízení reklamace.

Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.